آقای رجوی یک زندانبان نمیتواند منادی آزادی باشد

آقای رجوی یک زندانبان نمیتواند منادی آزادی باشد
مریم سنجابی در ویکی پدیا :: ایمیل : marysanjabi@yahoo.com

صفحه مریم سنجابی در فیس بوک

پست های پرطرفدار

درباره من

وبلاگ شخصی مریم سنجابی. با پشتیبانی Blogger.
۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه
براساس سابقه و مسئولیتی که اینجانب در بخش پرسنلی سازمان داشتم، میخواهم برای اطلاع وآگاهی هموطنان عزیز ، خانواده های اسیران دربند فرقه و دوستان عزیزم یک سری آمار واقعی را ارائه دهم .
اخیرا" رجوی در سخنرانی اش اشاره کرده بود که از زمانی که خانواده های اعضای اسیر درکمپ اشرف برای دیدارعزیزانشان به اطراف کمپ آمده وآنجا مستقر شده اند، تنها تا کنون حدودا 22 نفر از سازمان خارج شده اند.
آقای رجوی براساس آنچه که همواره به شیادی عادت کرده  بسیار ابا دارد از روشن شدن حقایق و بیان آمار و ارقام درست. برخلاف آنچه که وی وانمود می کند که همیشه به آمار و ارقام واقعی علاقه دارد و هرازگاهی در سخنرانی هایش یک سری آمار ارائه می کند  براساس سابقه و مسئولیتی که اینجانب در بخش پرسنلی سازمان داشتم، میخواهم برای اطلاع وآگاهی هموطنان عزیز ، خانواده های اسیران دربند فرقه و دوستان عزیزم یک سری آمار واقعی را ارائه دهم تا شاید دیگر تب و لرز و دروغ های مستمر سران فرقه و رجوی نیز از افشای آمار تمام شود.
از سال 82 تا کنون حدود 700 الی 800 نفر از اعضا و کادرهای قدیمی و جدید سازمان از چنگال این فرقه رها شدند که بیش از 95 درصد آنان برای رهایی خود ... از آن اسارتگاه اقدام به فرار نمودند.

از سال 87 تا کنون نیز بیش از 60 نفر اقدام به جدایی و فرار از کمپ نموده اند و..... جادارد در این جا آمار جداشده های از فرقه از سال 65 تا کنون را نیز اضافه کنم . براساس ثبت در اسناد و مدارک پرسنلی سازمان مجدهدین که در طی یک دهه مسئولیت بخش هایی از پرسنلی سازمان به عهده من بود ، حدود 20000 هزار نفر در این سالیان از فرقه جدا شده و خود را از اسارت ایدئولوژی خودساخته آقای رجوی رها ساخته اند .... هم چنین بنگرید .. آنچه که برای وی باقیمانده حدود 3300 نفر می باشد که به جرئت میتوانم بگویم بیش از دو سوم آنان نیز اعتقاد و اعتماد آرمانی به این فرقه نداشته و از روی ناچاری در آنجا گیر افتاده اند.
و همین آمارتقریبی نشانگر درک وقضاوت درست کسانی است که در گذرزمان بطور ناخواسته مدتی اسیر این فرقه شده و نهایتاً
باپی بردن به ماهیت ایدئولوژی فرقه ای سازمان به خود آمده و توانستند با شجاعت و شهامت و در بسیاری از موارد با تحمل رنج ها و سختی های فراوان از اسارت فرقه خود را رها کنند.اکثر جداشده های بعد از سال 1387 به شهادت آمار و ارقام و اسامی موجود که بخش اساسی آن در سایت های مختلف نیز اعلام شده ابراز انزجار و جدایی خود از فرقه را بصورت علنی اعلام نمودند . خانواده های این عزیزان نیز شاهدی براین مطلب بوده و لیستی از اسامی آنها و هم چنین جداشده هااز سال 82 شمسی تا کنون نیز در نزد من موجود می باشد که از سایت های مختلف جمع آوری نمودم و برای ارائه در هرکجا که لازم باشد، این اسامی موجود هستند.

و در این بین تنها حدودا 5 نفر را سران کمپ اجازه خروج داده بودند، که آنهم شرحی جداگانه از درد و نفرین دارد... همین تعداد اندک مطرح می کردند که برای ماه ها درخواست خروج از کمپ را به سران سازمان اطلاع داده بودند و پس از گذشت ماه ها انتظار و طی کردن جلسات متعدد همراه با توهین وتهدید و فشار های فراوان... هنگامی با اصرار و مقاومت آنها برای خروج از سازمان مواجه می شدند، بالاخره سران سازمان در زیر فشار وجود خانواده ها در اطراف کمپ و هم چنین حضور نیروهای عراقی واصرار فرد...نهایتا کوتاه آمده و به ناچار آنها را تحویل مقامات عراقی داده اند .. برخی ازآنها که برای سالیان در فرقه بودند حتی اجازه نیافته بودند تمام وسایل شخصی خود را به همراه بیاورند وهمین بردن وسایل شخصی را نیز از آنها دریغ نموده بودند و بدون کمترین امکانات و در وضعیتی بسیار ناراحت کننده آنها را به بیرون می فرستادند واما چرا بیش از 95درصد اقدام به فرار ازکمپ نمودند که بسیار روشن است .
چرا که به محض اینکه کسی اعلام می کرد که نمی خواهد در سازمان بماند و اعتقادی به این ایدئولوژی و... ندارد برای ماه ها زیرفشار جلسات اجباری و توهین و ناسزا و محدودیت های شدید قرار میگرفت تا شاید مجدد اعلام انصراف نموده و او را وادار نمایند مجدد در کمپ بماند و در گذشته که البته بسیاری در این مسیر جان خود را نیز از دست دادند. خانم مهری موسوی ومینو فتحعلی ... و اقای کریم پدرام وخدام گل محمدی از این نمونه ها می باشند .که نهایتا بعلت اصرار آنان برای خروج ازسازمان یا به قتل رسیده و یا در زیر فشارهای طاقت فرسا اقدام به خودکشی نمودند وامیدوارم روزی برسد که سایر اعضای بی گناهی که درکمپ اسیر بوده و راهی به خارج ندارند بتوانند از چنگال فرقه رها شده و به دنیای آزاد برسند.

مریم سنجابی
 

0 نظرات: